Brug af Cookies

Samarbejdspartnere

Katrine Bille

Katrine Bille (kendt fra DRs Lille NØRD) er ambassadør for bObles’ julekalender, Jagten på juleglæden, til fordel for Børneulykkesfonden. Katrine har været med i udviklingen af julekalenderen, julehistorien og har samtidig skrevet den tilhørende temasang med Jesper Mechlenburg, som står bag de kendte Lille NØRD sange.

»Når jeg laver børnefjernsyn og musik til børn, tænker jeg altid: ’Ville Katrine på 5 år synes, at det her er sjovt?’ og svaret er: Katrine på 5 år ville elske den her julekalender. ”Jagten på juleglæden” har en super dejlig historie, som børnene kan følge med i hver dag. Der er lege, små opgaver og overraskelser - men det bedste er næsten, at den er lavet som et legehus med små figurer, man kan lege med, og som kun bliver mere smuk og detaljeret for hver dag, man åbner en kuvert. Jeg SÅ glad og stolt over at være hovedperson for julekalenderen, og jeg håber, at børnene bliver lige så jublende glade for den, som jeg er,« lyder det fra en meget glad Katrine Bille.


Louise Hærvig

Jagten på juleglædens fin- og grovmotoriske lege er udviklet af børnefysioterapeut, Louise Hærvig, som til daglig arbejder i Børneriet. Louise Hærvig er også tilknyttet bObles, og er med til at sikre, at når nye produkter udvikles, bidrager de til barnets udvikling.


Louise Roholte

Børnebogsforfatter, Louise Roholte, har skrevet den magiske og sjove Jagten på juleglæden-fortælling i 24 afsnit til glæde for små som store.


MARENGDELUXE

Bureauet MARENGDELUXE har stået for at udvikle det eventyrlige grafiske univers til julekalenderen.


bObles

Designfirmaet bObles, som designer multifunktionelle tumlemøbler til børn, står bag udviklingen af Jagten på juleglæden, som har til formål at styrke børns motoriske udvikling gennem fantasifuld leg og bevægelse. Figurerne og legene i julekalenderen er inspireret af bObles’ tumle-univers.


Børneulykkesfonden

Jagten på juleglæden er lavet til fordel for Børneulykkesfondens arbejde med at skabe sikre rammer for danske børn i hjemmet, i trafikken, samt til sport og fritidsaktiviteter uden at gå på kompromis med børnenes leg, kreativitet og fysiske udfoldelse. For hver solgt julekalender doneres 50 kr. til Børneulykkesfonden.


X